Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Tuesday, May 13, 2014

[ 10 sebab kenapa saya pilih Shaklee ]

Bila kita membeli sesuatu barang ,mesti kita ada sebab kenapa kita perlu beli barang tu kan??tak kan ada saja2 tanpa sebab.betul x??Macam tu la dengan saya..Kenapa saya pilih Shaklee pun bersebab,Meh saya nak share dengan Uolss apa sebabnya sehingga saya jadi pengguna tegar Shaklee & terus daftar keahlian utk jadi pengedar ♥

1) Shaklee HALAL & diluluskan oleh KKM
2) Produk yang selamat,berkesan & yang penting adalah semulajadi
3) Penggunaan produk yang mampu bertahan sehingga berbulan2..ada yang sehingga 6 bulan
4) Vitamin yang mampu dimiliki oleh semua golongan.
5) Mempunyai peluang side Income sehingga boleh mencecah 4 angka..tapi ini atas usaha gak ye.,kalau RAJIN berusaha.,5 angka pun TAK MUSTAHIL.,
6) Tak payah menggunakan modal & simpan stok kat rumah.
7) Mempunyai group yang hebat2 & saling bantu membantu dalam memberikan sumbangan idea
8) Banyak ilmu yang tak pernah tahu sebelum ni dapat dikongsikan terutamanya tentang kesihatan.,Yang tak pernah tahu sebelum ni sekarang dah macam2 pengetahuan yang dapat.
9) Upline2 yang selalu mengingatkan ilmu akhirat..amalam rohani spt zikir,,solat sunat.,
10) Sentiasa dapat motivasi dari leader2 yg hebat.,Leader tidak lepas tangan dalam membantu orang2 bawah utk berjaya..

Ini la antara sebabnya.. sebab tu saya sentiasa kongsikan dengan uolss apa yang saya tahu..apa yang saya dapat..Kalau anda masih ragu2 dengan Shaklee,anda orang yang silap..Tak kenal maka tak cinta kan??

# Sebab saya pilih Shaklee

Hidayah
0136448443
Pengedar Sah Shaklee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...