Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Tuesday, June 26, 2012

21 June..it's My Birthday!!

Assalamualaikum dan selamat petang..

Entri kali ni aku tulis sempena birthday aku yg ke-25 pada 21 June ari tu..eh,opsss...25 dah ke??rasa macam muda lg jerk..huhu...xpe la, 25 tu nombor je kot..ce mai tgok aku ni, muda lagi la...haha <sedapkan hati...hihi>

Buat masa ni aku celebrate birthday ngn anak-anak murid aku jerk..ape yg best, aku masuk opis then nak keluar, time nk kuar tu dorang datang serbu kt aku and nyanyi lagu HAPPY BIRTHDAY..wahh..best..thanks to all my lobely students...

with my lobely student

2 org tukang sebok..hehe


Aku beli la sebijik kek untuk dorg memandangkan macam da lama kitorg x celebrate birthday..hampir sebulan jugak la sebab birthday student time cuti sekolah..sukenye dorg makan kek aku..1st time makan kek birthday teacher la katakan..ehehe...

kek aku..hehe..comel x??

Petang tu aku dpt present dari student aku..KHALISYA AFRINA..thanks sgt2...walaupun dia x dtg school on that day, tp still jugak ade org tolong hantarkan hadiah untuk aku..hehe

present from rina..

Sekarang ni masih lagi menanti hadiah dari seseorang :)

2 comments:

Dikbee said...

belum dapat hadiah ke? tunggu gaji ler tu...hehehe

Unknown said...

itu la pasainye..paham2 la ye kakbi..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...