Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Friday, April 6, 2012

7 Petala Cinta

Assalamualaikum..

Malam tadi before sleep aku tengok cite 7 Petala Cinta..7 Petala Cinta ni cite yang mengisahkan sebuah filem cinta islamik..Ala-ala cite Ayat-ayat Cinta gitu kan..hehe


Agak sedih dan menyentap perasaan la tengok cite ni..huhu...tanpa sedar, ada jugak air mata setitik 2 titik yang jatuh tengok cite ni..huhu...kalo korang x caya cuba tengok dan hayati baik-baik...

Dalam cite ni, saya suka tengok hero dia..si "Attar"..hensem jugak dia tu..hihi...

Watak-watak yang ada dalam cite 7 petala Cinta

Nampak warak bukan diorang ni..semoga diorang semua jadi macam ni suatau hari nanti..insya Allah...

p/s: sape yg da tengok cite ni, sila-sila komen tentang cite ni ye.. :)


2 comments:

cikji said...

selamat nontonnn

EidA said...

@cikji:: da tgok ke??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...