Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Saturday, June 4, 2011

MoOD KenduRI KaWEn~

Assalamualaikum da selamat petang..
senyum xperlu kata apa2.. :)

sekarang ni memang mood kawen la..mane2 je mesti ade kenduri kawen..
lagi2 skrg ni plak ngah musim sekolah...so, mane2 yg da smpai seru tu amek peluang la nk mendirikan masjid..huhu...aku??hehe...tunggu..lom tiba masanya lagi lah...

2 June 2011..my fren, NIK SUZIMAH NIK MOD da mendirikan rumah tangga bersama heronya...alhamdulillah...kawan2 sekolah aku dulu pun ramai yg da mendirikan rumah tangga...yang bakal pun ade lagi...selamat menjadi isteri dan suami yang soleh dan solehah ye kawan2 ku...amin..

ni pun aku baru je balik dari kenduri kawen jiran kt umah ni..ikutkan hati malas je nk g...tp disebabkan lapo pegi la jugak walaupun malas...hehehe...

*mata still ngantok..malam td xpuas tido...tido lam bas sebelah pkwe hensom...ape pun xbleh...ehehe..

6 comments:

syrupmasin said...

cuti-cuti sekolah nih ramai org buat kenduri..elok ah bole makan free :D

EidA said...

mmg pon..hehe..x yah masak da kn..huhu

SyahmiFikri said...

jom2.. amik berkat!

syah rinie jer dah g 6kenduri.. haah..

EidA said...

mak aihh..byk sgt tu encik shah pi..mmg kenyang la kan...huhu

cikji said...

yuhuuuu tq da mention nm aku lg,
slmt pgntin baru utk mu jgk,
hiiii coming s0on la :)

EidA said...

hehe..aku lmbat lg la..ehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...