Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Thursday, August 28, 2014

VITAMIN SHAKLEE UNTUK GASTRIK



Assalamualaikum korang..ni sy nak kongsikan entri mengenai GASTRIK..pernah tak korang alami GASTRIK?mesti pernah kan..kat perut tu mesti duk rasa pedih je kan bila gastrik menyerang..jom kita tengok bagaimana Shaklee dapat membantu korang yang mengalami gastrik.


















Kat atas ni merupakan 3 jenis CADANGAN VITAMIN SHAKLEE UNTUK GASTRIK..iaitu ESP,OSTEMATRIX dan PEPPERMINT GINGER PLUS..Gastrik ni berlaku disebabkan gas2 dlam perut yang terperangkap dan tidak dapat dirembeskan keluar..tu yang kadang ada yang sakit sampai berguling2 kan..Alhamdulillah sy xpenah alami gastrik ni..


Jom tgok fungsi setiap vitamin ni pulak:


ESP ~ Mengenyangkan..kalau korang slalu skip makan,eloklah amik ESP ni mengikut jadual..perut kosong pun salah satu punca GASTRIK kan..jadi jomm atasi perut kosong dgn ESP!

Ostematrix ~ Ostematrix melegakan masalah pedih akibat gas yang tidak dapat dirembes keluar..ianya juga mampu untuk memulihkan perut yang mengalami masalah asid dan luka dalaman.

Peppermint Ginger Plus ~ Peppermint Ginger Plus ni berfungsi sebagai halia..sebut pasal halia mesti korng dah tau yang fungsinya untuk mengeluarkan angin kan..tidak kiralah samada melalui kentut ataupun sendawa..angin yang keluar dari badan akan melegakan sedikit sebanyak masalah gas dan Gastrik yg dialami.

Jika korang memang selalu dan kerap dapat GAstrik ni, cubalah dapatkan VITAMIN SHAKLEE UNTUK GASTRIK..sayangilah perut korang yang terpaksa menahan sakit akibat gas dan angin yang terperangkap dalam badan..jom sihat bersama Shaklee.

Pm saya laju2 ye..

Hubungi saya,

Hidayah
0136448443

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...