Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Sunday, May 20, 2012

Sime Darby VS Kelantan

Secara tidak sengaja tiba-tiba 19 May 2012 aku terpacak kat Stadium Nasional Bukit Jalil tengok perlawanan akhir piala FA Sime Darby (SD) VS Kelantan..macam xcaya je..padahal aku xde kene mengene ngan SD atau Kelantan pun..huhu..tapi ape2 pun aku sokong SD sebab aku x nak Kelantan menang..huhu..sorry ye org2 Kelantan..

Siyesly sgt2 lah teruja duk dlm stadium besar tu..maklumlah xpernah masuk dlm stadium tu...ni kan plak perlawanan akhir piala FA..stadium dipenuhi dengan warna merah je!!mmg majoritinya penyokong Kelantan!!

Awal-awalnya semua ok..tp bila Kelantan da score gol (gol penalti), stadium da start bergegar!! bergegar dengan suara2 dan gendang yg ada..yg lg xleh blah stadium di gegarkn dgn bunyi mercun!!dekat sgt ngn kitorg duduk..TAKUT!!!

Pape pun thanks to Is dan Yat sebab ajk aku n bf pegi stadium..tiket free tu..hehe..kalo x free xde la aku terpacak kt staium tu..huhu

tiket free..hehe

 aku n bf


Is dan Yat




suasana di stadium

Laut merah ke ni??huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...