Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Friday, June 3, 2011

YEHAA...MOOD BALIK KAMPUNG!!!

Assalamualaikum dan selamat petang..
senyum xperlu kata apa2...

yehaaa...nak balik kampung malam ni...
xsabarnya...cehh...padahal baru bulan lepas balik kampung...bulan ni balik lagi...
nak wat cmne perasaan rindu tu xpernah luput kalo bab balik kampung ni kan...
sungguh2 x sabar hati ni nk sampai TERENGGANU. 
jom sape nk follow saya balik kampung...hehe...
<ajak2 ayam je ni...>
ecelly balik ni nak tengok baby baru..

ADIB MUZAFFAR FAKHRUDDIN

itu la dia baby baru family kitorang...ni bukan adik i ok..tp ni kazen i yg ke bape entah..ramai sgt kazen sampai x terkira dah..ok la korang...disebabkan terlampau excited nk balik, i nk g pack barang dulu ye..bubye..see u tomorrow :)
~ASSALAMUALAIKUM~

2 comments:

amir aizat said...

comelnya baby baru tu!!

EidA said...

baby lama ni xcomey ke??ahaksss :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...