Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Tuesday, July 3, 2012

Festival Bunga & Taman Putrajaya 2012; I Love Flower :)

Assalamualaikum dan selamat malam..

Last weekend aku g Putrajaya sebab ada program kt HQ aku punye company..otw pegi sana dengan secara x sengaja nya aku ternampak banner Festival Bunga & Taman tuh..start hari yg aku pegi sana tu, 30 June 2012..

After program tuh, aku dengan pantasnya menjengah Festival tu kt Precint 2..sangat2 lah aku teruja tengok bunga2 yang ada..mcm2 jenis decoration diorg buat sebab nak tarik perhatian pengunjung..dan aku sangatlah berpuas hati masa pergi tu sebab semuanya cantik2 dan paling xleh blah aku dapat masuk TV3..haha

Tapi ada jugak aku x puas hati sebab x dapat nak jengah semua tempat...nak pegi lagi...please, sesape bawak aku pegi sana...huhu..<dengan penuh berharap neh>





Cantikkan??pergilah, x rugi pun sambil2 menyegarkan mata..hehe..nk tgok lain2 gambar lagi tengok kt sini lah..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...