Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Sunday, March 25, 2012

My Wishes

Assalamualaikum..

Setiap insan mesti ada keinginan masing-masingkan..begitu jugak saya...korang pula macam mane? Dalam hidup saya ni  macam-macam yang saya nak..lagi-lagi bila umur da makin merangkak detik demi detik ni..huhu..

Antaranya:

1. Saya nak kawen!!! kalo x dapat kawen dis year pun, dapat tunang dulu jadi la..dengan sape??dengan chenta hati saya la...hehe

2. Saya nak beli henpon baru..henpon ape??maybe Samsung kot..

3. Saya nak kereta..tp yang ni susah sket la saya nak dapat sebab saya ni keje bukan la gaji 5k 6k sebulan..huhu

lastly....

4. Saya nak bahagiakan insan-insan yang sentiasa adabersama saya..my parents, siblings, frens n opkoz la enche chenta hati saya..hehe

Hopefully my dreams come true...Insya Allah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...