Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Monday, March 26, 2012

So Sweet-Lamaran Awal untuk Scha

Entri kali ni tentang lamaran artis hot bercinta, Awal dan Scha..korang sume mesti da tengok kan video hangat lagi hot lamaran Awal tu kan??memang sepraisss gile2 kot..chewaahhh... <cube berangan nak duk tempat Scha jap..hehe>

Sape yang belom tngok tu, boleh tgok sekali lagi atau tengok berkali-kali..ya, berkali-kali sebab korang mesti ada rasa sumting bila tengok tengok video ni..kalo x caye cuba tengok dan selami..hehe

video

Haa...da tengok?? ape komen korang?? suwit kan??haishh...siyesly saya pun rasa  nak macamtu jugak..huhu

Tapi kan, ape yg best, saya suke tengok bila Awal usap kepala Scha mcmtu sebab Chenta Hati Saya pun buat mcmtu jugak..hehe

Korang da tgok, komen ye..babai..sambung keje plak..hehe..bai bai..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...