Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Wednesday, May 11, 2011

GERAM!!!

haish geram betol la aku ngn sorg budak ni...
budak tu student aku kot...
mesti korg rase x patut kan nk bengang ngn student je...
student...
budak je pon..nk bengang ape nye...
budak2...haihhh...
budak2 x budak2...
ni, nk dijadikan cite...
td si tiya gtau aku si polan ni kate x sayang tcr Ida sbb tcr Ida slalu marah2 dia...
ek eleh...
kalo aku x tegor dia sape lg nk tegur...
dia wat salah kot...
sume tcr kt sini mmg x lalu la nk tegur salah dia sbb takut anak dia ngadu kt bapak dia...
bila dah ngadu kt bapak dia mmg sah2 la naik HQ...
tu pasal la tcr takut...habih kalo x tegur naik lemak la dia..
bebulu kot mata ni nengok...
naik benanah tinge nk dengar student ngadu..
"tcr, dia ni gini, dia ni gini...." 
aku kt sini slaku HOC..
HOC ni cam pengetua g2...nk jd pengetua sekolah x boleh, jadi je la pengetua tadika..huhu...
tp xpe,,, 
aku x kisah kalo dia nk ngadu kt HQ pun...
kitorg sume ade bukti..si polan ni mmg begitu perangainya...
lagi dibiar lagi la dia mengada2...
naik tocang la babe!!huhhh...

 SABO JER LAH~~

2 comments:

Shopaholic said...

kak dayah ngajar tadika eh? kat mana?

EidA said...

ha'ah...tadika kt taman permata kl ni jer..nape nady??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...