Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Thursday, June 23, 2011

MoOD OlidEy~

Assalamualaikum & selamat petang...
senyum tak perlu kata apa-apa...

lama dah sy x post en3..huhu..xde mood sket nk mulakan topik baru...buka blog pun just singgah2 belog kawan2 jer..huhu...okeh..ari ni sy just nk story about olidey last week...

kitorg ber5 go to PD je utk lepaskan bebanan keje kejap...xde la heran sgtkan g PD..sape2 je leh g..dekat je pon kan..hahaha..heehe..okeh..meh nk story...kitorg g olidey ri tu just 2D1N jer...xleh nk g lama coz keje..huhu...tempat kitorg lepak ari tu ialah Eagle Ranch Resort...tmpat ni mmg cntik la...suke sgt2...rekaan resort2 dia sgt2lah unik...kt sana pun mcm2 ada walaupun jauh sket dr pntai Teluk Kemang...tp tmpt ni menarik la...xde la pegi tu bosan je...byk plak tu xtvt yg ade kt sana..

korg leh tgok kt bwh ni pic2 yg sememangnya ktorg nk snap...hehe

ketika sampai..

before terjun kolam..



 in front of Bandwagon..





kami sebelum berangkat balik..

*korang2 kalo nk g bercuti leh la g tmpt ni..cntik..huhu...


2 comments:

amir aizat said...

wahah bestnya holiday die!! huhu

EidA said...

huhu..best ke??kalo best jom pegi sama..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...