Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Thursday, June 28, 2012

Pakai Inai : Part I

Assalamualaikum dan selamat petang...

Haisshhh...hari ni entah ape mimpi, tetiba teringin giler2 nak pakai inai...intai-intai dalam almari terjumpa la inai yg parent student bagi masa balik mekah hari tu...dengan senang hatinye picit inai tu kat jari...risau jugak takut x merah..aku mmg x suke kalau pakai inai x merah..huhu

Mulanya niat di hati nak pakai inai yg mak bf aku bg..tp mcm malas nk bancuh jer..kalau bancuh nnt nk kene gaul pulak...sah2 la tangan comotkan..hihi...sorry ye mak..nnt dayah pakai yg tu pulak...hehe...(cehh, perasan pulak nk panggil mak..huhu)

Aku pakai x lama pun..dalam 2 jam macam tu..dan hasilnya agak memuaskan...

Tadaaa

merah tak??hehe

Ini aku baru pakai sebelah...sebelah lg malam ni la pulak..tp kan, paham2 je la kalau pakai inai mekah ni...merah nye kejap aje...nnt dh kene air sabun, xde da la...huhu..tp xpe la, aku agak puas hati dengan hasil yg ni...hehe

*mood nak pakai inai 2 belah tangan; nak kawennn...hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...