Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Friday, June 29, 2012

Pakai Inai : Part II

Assalamualaikum dan selamat pagi walaupun dah nak masuk tgh hari..hehe

Semalam aku ada post pasal pakai inai..tp hari ni pun pasal pakai inai jugak..hehe...yg smlm, smlm la kan...yg hari ni, hari ni pulak...hehe...

Ok, semalam aku pakai inai sebelah kiri, tp hari ni pasal aku pkai inai belah kanan pulak...so, hasilnya, inai aku merah sebelah...hahaha...

haa...ni dia hasil tangan sebelah kanan tu..

dan ini...
tengok la hasilnya...
lain sebelah kan..
hehe

mood: bila nk pakai inai kawen pulak ni..huhu

4 comments:

cikji said...

selamat pgntin baru lalala~~

EidA said...

hahaha...pengantin akan datang ler...hihi

Dikbi Kamaruddin said...

aimuni kata jgn basuh tangan. nanti inai hilang...hehehe

EidA said...

hehe..xbasuh dah ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...