Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Monday, January 6, 2014

Ubat Resdung Mujarab

Assalamualaikum..

Malam2 mcmni saya nak share pasal ubat resdung paling mujarab bagi saya.. Nak dijadikan cerita..Encik Hasben ni mmg dari dulu lagi ada masalah resdung.. Tapi biasala degil xnak makan ubat.. Jenuh gak la membebel kan..

Lepas majlis kawen kitorg hari tu.. Mak saya suggestkan ambik ubat ni.. Super Resdung.. 



Tak sampai sebulan makan benda alah ni, Alhamdulillah resdung dah kurang.. Jarang dah dengar Encik Hasben bersin2.. Parut kt muka pun dah kurang..

Itu cerita Encik Hasben.. Cerita saya plak.. 

Saya makan jugak ubat ni.. Ni semua semata2 sebab nak makan makanan seafood dan budu.. hihi.. Fyi, saya ni penggemar seafood dan budu tegar.. Hahaha.. Almaklumlaaa dari kecik lagi dah kenal budu ni.. hehe
Selepas makan ubat ni, saya xde lagi alah pada budu.. Best je makan.. xyah nak pikir gatal2 dah..

Sampai skrg, kitorg masih lagi makan ubat ni.. 
InsyaAllah dengan izinNYA, sakit resdung tu boleh diubati. 


Kepada yang mencari2 ubat resdung tu boleh la cuba ubat ni dan set resdung shaklee.. (klik sini).. InsyaAllah mujarab..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...