Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Friday, November 7, 2014

Herbal Blend : Magic Cream Pelbagai Guna

Assalamualaikum dan selamat pagi Jumaat,

Sesuai dengan nama Magic Cream, (mmg magic la kan?) Cream Herbal Blend ni mmg terbaik la.. nak2 untuk yg mama2 yg anaknya ada ruam tu kan.. sapu sapu terus sapu.. sapu sapu terus hilang.. haaa.. magic kan... ok, x mau cakap panjang, meh kita kenal2 dgn cream ni..

Apa itu Herbal Blend??






Herbal Blend Multipurpose cream Shaklee ialah krim yang menenangkan. Ianya telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Ianya Dingin, bermentol dan tidak berminyak. Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary. Memang SEMULAJADI. Best kan? Jadi nya herbal blend ni sangat sesuai utk semua lapisan masyarakat dari pelbagai perigkat UMUR.


Kegunaan Herbal Blend??


1. Merawat eczema dan gatal-gatal digigit serangga
Ramai customer saya bagi feedback POSITIF tentang penggunaan herbal blend ni ke atas anak-anak ECZEMA. Sangat-sangat membantu! Yang kena gigitan serangga pon boleh guna. Jangan risau, ianya selamat dan berkesan, inshaa ALLAH :)


2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah
Tumit kering dan pecah sememangnya menjadi masalah kepada rami orang kan? Muda-muda tumit dah merekah. Boleh cuba herbal blend. Mesti korang akan puas hati dan jatuh cinta gila-gila dengan herbal blend ni.


3. Ubat luka / lecur
Boleh guna ganti minyak gamat. Seeloknya ada satu herbal blend dalam rumah, bila ada luka je, cepat baik. Terhiris pisau? Kena cakar kucing? Terkena minyak panas? Semua pun boleh.


4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu
Memang dah terbukti, bila ada luka pada puting akibat gigitan anak, pedih yang teramat.. Jadi, lepas ni, ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, kena ada herbal blend di sisi :) Herbal blend ni sangat natural, jadi jangan risau.. Tiada bahan sintetik dan dijamin selamat.


5. Menghilangkan parut
Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah akan pudar dan hilang.


6. Ruam pada bayi
Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Bayi kan masih kecil, kulitnya baru sahaja hendak sesuai dengan alam ini. Jadi, sapukan sahaja Herbal Blend. Ia akan melegakan rasa pedih dan insyaAllah akan merawat ruam. Ibu-ibu kena pastikan ada satu tiub herbal blend ni sentiasa utk kegunaan anak-anak anda. Memang sangat MULTIPURPOSE dan BEST


7. Losyen harian
Boleh juga digunakan sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut.Herbal blend tidak berminyak. Jadi sememangnya selesa, takkan menganggu kerja seharian anda.


Testimoni Herbal Blend??

Haaa... hebat kan magic cream ni.. macam2 guna dia saje.. nk hilangkan ruam lah, nak baiki tumit pecah lah.. nak hilangkan parut lah.. hebat2..

macam saya pulak, saya pun pengamal tegar herbal blend ni tau.. saya sapu kat perut masa pregnant ni sebab xnak nanti ada stretch mark.. hihi.. maklumkan la perempuan kan, semua tu nak kene jaga.. ye dok?? selain tu sy guna jugak utk hilangkan jerawat dan parut jerawat.. nampak je jerawat nak menapak, terus sapu, haaa.. tengok esoknya, x jadi naik jerawat tu.. ganas betul penangan herbal blend ni...

Ok, tu kata saya, ni kata pengguna pulak...




Memang disyorkan ibu-ibu yang bakal melahirkan atau sudah mempunyai anak untuk memasukkan produk ini di dalam barang yang perlu ada sebagai persediaan menyambut anak.Memang tahan lama kerana hanya sedikit sahaja cream yang perlu disapukan kepada ruam bayi anda. Harga BERBALOI dan TAHAN LAMA.

Paling best sekarang herbal blend ni adalah READY STOCK ye kawan-kawan. Produk HOT ni memang selalu kehabisan stok, jadi pastikan anda cepat whatsapp saya utk secure satu tiub untuk anda dan keluarga.

Kpd yg nk dapatkan Herbal Blend ni boleh hubungi sy spt butiran kt bawah ni ye..


Hidayah
0136448443
Pengedar Sah Shaklee
COD Area: Bandar Sunway, Menara Kurnia, 
Lagoon Perdana dan kawasan sekitarnya.
POS Area: Seluruh Malaysia.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...