Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Thursday, April 5, 2012

"Emak Rayu Hack Facebook Arwah"

Assalamualaikum..

Hari ni macam biasa,macam hari-hari lain gak..saya online...tp hari ni terasa nk online waktu-waktu camni...then, saya pun amek lappy kesayangan saya ni dan online...bukak fb sambil-sambil layan THR...tetiba terbaca satu post yang bertajuk "Emak Rayu Hack Facebook Arwah".

Arwah ni baru je meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya baru-baru ni..dari apa yg saya baca kt fb bf dia, dia mengalami pendarahan otak yang serius..nak dijadikan cerita, selepasa arwah meninggal, emak arwah ada mengalami mimpi..arwah minta emak arwah menutup acc fb arwah kerana ada gambar-gambar yang x elok di tatap..emak arwah merayu kepada sape-sape yang tahu camna nk hack acc fb supaya menutup terus acc arwah..kesian arwah x tenteram di sana..

Apa yang saya tengok, arwah ni memang cantik orangnya..harap-harap hacker-hacker sekalian dapat menutup akaun arwah..semoga arwah tenteram di sana..al-Fatihah...

Kepada kita yang masih hidup ni, berwaspadalah..jangan masukkan gamba-gambar yang mendedahkan aurat atau yang x sepatutnya dalam fb korang..<pesan pada diri sendiri juga>.kita ni xtau bila Tuhan nak tarik nyawa kita..berilah password fb korang pada orang yang korang boleh percaya..ataupun tulis dan letak dalam diari ke, dalam wallet ke..apa yang nak jadi kat kita, kita xtau kan..sekurang-kurangnya orang yg boleh kita percaya tu boleh tutup akaun kita..

Sekali lagi, al-Fatihah buat arwah..semoga aman dikau di sana...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...