Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Tuesday, April 10, 2012

::Kamal Adli::

Assalamualaikum..

Ape kaitan Kamal Adli dengan saya??hehe.. dia ni my fav actor skrg ni..huhu.. biar la orang lain sekarang sebok dengan Aaron Aziz kan tp saya tetap suka tengok Kamal Adli.. hehe.. setiap orang ada taste tersendiri kan..macam tu jugak saya.. :)

Kamal Adli

Sape x kenal Kamal Adli skrg ni kan.. axtor dalam Ape Celop yang ditayangkan setiap Isnin jam 9.00 malam..before ni saya x pandang sangat dia ni.. tp sejak tengok lakonan dia dalam Ape Celop saya sangat suka aksi bersahaja Kamal Adli yang suwiiitttt sgt bagi saya.. aksi-aksi dia sangat menarik prhatian saya..hehe korang saya xtau la kan..hehe

Lagi gambar Kamal;

 jauh termenung

 Senyuman inilah..

So sweet :)

Hensem kan dia..hehe..kepada My Suwitt Heart, jangan jeles ye..saya minat je kt dia..awak tetap no.1 di hati saya.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...