Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Saturday, April 14, 2012

Tak Suka Tak Suka!!

Aku ada kenal dengan sorang budak neh...kenal dah lama x jugak la..hampir 2 year jugak la..biasa la kan, mula-mula kenal x nak la berprasangka buruk tentang seseorang kan..x kira la budak ni or sesape pun kan...

Budak ni gurl..awal 20 tahun kot..budak lagi la..tp YA ALLAH perangai Tuhan je la yang tau kan.. nampak cantik luar, tapi dalam x tau la kan..boleh dikatakan HIPOKRIT la jugak kan..

Dia ni satu tempat keje ngan aku or lebih detail lagi, dia staff aku..aku tau, selama ni dia wat keje sebab terpaksa..aku xtau tang mana dia ikhlas..sebab mimik muka dia x nampak ikhlas pun..tp aku cuba gak think positif..bak kata pepatah DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER...

Aku cuba buat baik ngan dia..memang aku akui sumtime dia macam baik... tp xtau takat mana kebaikan yang dia bagi tu.. setakat duduk sama-sama dia ni aku cuba untuk positif je tentang dia...

Kadang-kadang tu aku ngintai kt wall facebook dia..macam-macam status dia buat..kadang-kadang tu benda tu x sepatutnya kita nk tulis sebab ye la kan, dia ni gurl..jagala budi bahasa tu kan..jangan cakap ikut sedap mulut je..orang sekeliling kita duk memerhati kita..kene ingat tu..

Macam hari ni kitorang ada training kt CIC's Centre...aku geram betul dengan attitude dia kat sana..tau la xde hati nak keje..aku pun sama tp xde la tunjuk sangat yang aku ni x suke..ini dia x, dengan wat mukanye, orang bercakap kat depan dia main henpon..aku as a ketua dia, sakit je mata ni tengok..aku xnak la nnti orang pikir buruk kat dia kan.. <baik x saya..hehe>

Hurmm..balik dari training tadi aku tengok la status dia kan..hurm..agak menyakitkan...


Opss..aku x nak sebut..tengok perkataan dia tu, sesape pun boleh nilai kan??


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...