Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Monday, April 16, 2012

Gigit Kuku??

Sape kat sini suke gigit kuku??korang rasa elok ke tabiat gigit kuku ni??bagi aku la kan, tabiat gigit kuku ni x comel la..lagi-lagi pompuan..nampak sangat x sopannye..sebab ape aku cakap mcmtu??sebab aku penah tengok sorang pompuan gigit kuku dalam LRT..sungguh tidak sopan!!

Sebab ape aku cakap x sopan??korang bayangkan ek.. hari tu (x ingat dah bila sebab dah sebulan lebih dah aku nmpak ni) aku balik jalan-jalan ngan kawan-kawan tmpat keje aku aku nampak sorang pompuan kt dalam LRT ni berdiri dalam LRT sambil belek-belek henpon dan dalam masa yang sama jugak dia gigit kuku!!aku rasa semua kuku-kuku kat jari dia, dia gigit kot!!kalo korang tengok, memang keadaan masa tu x leh blah gile kot...

Tak lama lepas tu, dia duduk sebab dah ade tempat kosong..korang tau x, dah la dia gigit kuku x hengat dah orang kt kiri dan kanan dia, pastu duduk pulak macam orang malas..bayangkan sambil menyandar kt kerusi LRT tu, kaki terkangkang dan kepala lentok kt belakang kerusi tu..belakang kerusi tu bukan la tinggi sangat pon..(harap korang boleh bayang la..huhu)..dah la gigit kuku, pastu dia tuihh tuihh je kt kiri kanan dia..x heran dengan orang sekeliling yang sedang memerhatikan dia...ape korang rasa??comel ke??huhu

Itu perempuan tu, yang ni pulak budak tempat keje aku..pantang duk saje je, gigit kuku..xde keje je gigit kuku..kalo baru lepas makan xpe jugak, opkoz la tangan tu bersih sebab baru lepas cuci tangan..ini kalau baru lepas buat ape-ape keje, then gigit kuku..apa korang rasa??masin??manis??sedap??huhu..iiyakkk...huhuhu..

Aku tengok kuku dia kan, mcm dah x payah nk potong dah..tp memang pun kan..orang yg gigit kuku memang kuku dia sedia pendek dan x payah potong..huhu..ape daaa...

Haahhh...student aku pun ade yg suka gigit kuku..bila dia ralit wat keje mesti dia gigit kuku...bila aku tegur, cepat-cepat dia sorok tangan dia..takut kene potong jari..sebab aku suke cakap, "kalo teacher tengok Iman gigit kuku lagi, teacher potong jari tu".. kejam x??haha..saje je ckp mcm tu.. xkan la aku sanggup nak potong jari anak orang..huhu

Ingat ye..gigit kuku ni ada kelebihan dan ade keburukannye..jangan selalu amalkan sangat sebab ianya membahayakan kesihatan..

Ok lah, takat ni dulu cerita untuk hari ni..'ngenget' saya dah merengek-rengek dah..dia x sihat..sian dia..hope awak cepat sembuh ok?saya susah hati tau awak sakit..huhu

:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...