Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Sunday, April 15, 2012

Aku Benci Aku Geram Aku Menyampah!!!

Siyesli hari ni memang mood aku x baik..start dari aku bangun tido sampai la skrg..xtau la ape aku mimpi malam tadi smpai ak jadi mcm ni..

Bangun-bangun je aku ngamok-ngamok kt 'sayang' aku... sory 'sayang'...tertanya-tanya dia kenapa aku marah-marah..aku jawab xtau..dah memang aku xtau..xtau la..cuma aku rasa kenapa dia xnak cepatkan apa yang dia patut buat??suka tangguh-tangguh...hari tu beria-ria nak, tp bila semua dah ada xnak la pulak pegi..mane aku xmarah..entah la...

Tadi aku g makan..sorang..xpenah-penah aku g makan or merayau sorang-sorang..tp hari ni..hmm entah la..semua terjadi diluar jangkaan...hmm..bukan itu yg nk diceritakan..dah bosan merayau-rayau, aku balik..aku masuk je dalam si Fatin nak keluar...dia bgtau aku nk kuar tp aku wat xtau je...then, masuk bilik, ambik hset, ade msg:

Dia tulis: Salam Kak Ida, Fatin g c4 sorg..naek teksi..nak jumpa paktam..dye n keje..saje nk dtg sane temankan dy rhat n jalan2..

Aku jawab: X boleh!!

Dia reply lagi: Fatin ada hal kak..tlg la kak, fatin nk g sorg pn x boleh ker..fatin dalam teksi..

Then aku reply: Eh, ko suke eh ak hari2 menipu ngn mak kamu?dah penat tau x??

Dia kata: Bkn kak..akak tlglh fham fatin kak..kalo fatin  nk kua, sumenye x bole, kalo org laen bole aje..kak, fatin aggp akk mcm kakak Fatin sndri..yela, fatin xde kakak..seorg kakak, msti faham kan??akk, walaupun akk marah fatin, buat muke dgn fatin, fatin sygkn akak..

Aku reply: org lain ade mak diorg pesan? eh, kalau mak kamu xpesan, aku x kesah pun tau..ko nk telingkup ke nk tebalik ke..aku x kisah la!!

Dia x reply dah...kalau aku marah, geram, mcm ni la jadinya..xde akak akak dah..aku kau terus..nak aku paham dia..tapi ade dia paham aku??kalau dia anggap aku kakak, dia msti adik kan..dan kalau adik mesti dengar ckap kakak kan??

Korang nak tau, aku jaga 5 org adik aku pun x macam ni tau..mcm ni perangai nak jadi adik aku??hishh..xpayah la..simpan je la angan-angan nak jadi adik aku..adik-adik angkat aku yang lain pn x perangai mcm ni tau x??

Skrg memang aku betul-betul geram, marah dan benci kat dia..bila nak hilang perasaan tu aku xtau la..nasib baik la aku ni jenis yang x reti nak marah lama-lama..nanti aku da rasa tenang, ok la..hilang la semua rasa marah tu..InsyaAllah..

p/s:Hmm..dia la manusia yang aku menyampah yang aku maksudkan dekat status FB aku before ni..memang aku menyampah!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...