Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Hidayah (SID: 1088306) di talian 013-6448443(SMS/Whatsapp).

Monday, April 23, 2012

Seharian dengan yang tersayang

Semalam aku kuar dating ngn 'ngenget'..kononnya celebrate besday dia la..huhu..(birthday dia 18 April)..kitorang jalan-jalan..1st skali ktorg ke Lowyat sebab aku nk beli henpon baru..huhu..sampai je Lowyat ktorg terus menuju ke kedai SAMSUNG sebab hajat aku memang nak cari fon SAMSUNG...belek punye belek aku decide grab henpon WAVE 3..design dia agak cantik dan memang aku berkenan sangat-sangat..huhu..akhirnya..aku beli...


Haa...ini la dia henpon baru aku..gambar tu sila abaikan ye..hehe...

After beli henpon kitorang gerak g Times Square..TS je yang dekat sebab dah x tahan lapar sangat dah..kitorang g makan kt Secret Recipe..



Gambar yang atas tu menu untuk aku..sehari suntuk kenyang makan benda alah tu...tp bila tengah malam menjelma, perut kembali berbunyi menyebabkan aku susah nak tidur..huhu

Sempat jugak la ktorg snap-snap pic ngn henpon baru..hehe




Lepas tu kitorang gerak g SOGO..kitorang g lepak kt karoke.. :) kat sana dia buka present yang aku bg kat dia..huhu..



Isi dalam biar kami je yg tau ye...hehe


Macam dah terer nyanyi sangat dah kan..padahal..jeng jeng jeng..hahaha...or ini disebabkan nak tunjuk kasut baru..hihi..

Ape-ape pun kitorang enjoy sangat semalam.. :)

2 comments:

cikji said...

sedaknyo datingggg aum aum

Unknown said...

haha..oloh..mu sedap ag jie..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...